۳۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۳۹

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوشهر:

۵۰ برنامه هنری حوزه دفاع مقدس در استان بوشهر در حال تولید است

۵۰ برنامه هنری حوزه دفاع مقدس در استان بوشهر در حال تولید است

دشتی- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۵۰ برنامه هنری در حوزه دفاع مقدس در سطح استان در حال تولید است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار علیرضا غریبی پیش از ظهر جمعه در نشست ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در شهرستان دشتی با تاکید بر اینکه در این مدت اقدامات خوبی در تولید آثار فاخر شاهد هستیم هرچند کافی نمی‌باشد، اظهار داشت: برای چهلمین سالگرد دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی در سطح استان پیش بینی شده و تمام این برنامه‌ها با مجوز ستاد استانی کرونا انجام می‌شود.

وی افزود: امسال به دلیل شرایط کرونایی تمام برنامه‌ها در سطح استان و شهرستان‌ها با هماهنگی ستاد استانی کرونا باید انجام شود تا انشاالله مشکل خاصی برای سلامت همشهریان پیش نیاید.

غریبی با اشاره به احداث یادمان شهدا گفت: اگر هیئت امنا در بخش‌هایی تشکیل نشده زودتر تشکیل شود و آنها نیز متولی نگه داری یادمان به ما معرفی کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر بیان کرد: با توجه به هجمه‌های دشمنان جوانان امروز ما نیاز به ارتباط با شهدای گمنام دارند.

وی همچنین از شهرداران خواست قبل از ساخت یادمان حتماً استعلامات لازم از مهندسی ما بگیرند تا در ادامه ما مشکل مواجه نشوند.

امام جمعه خورموج نیز گفت: یکی از برکات ۴۰ ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع مقدس بوده است.

حجت الاسلام عبدالحسین مصلح افزود: اگر می‌خواهیم در هر زمینه‌ای سربلند باشیم باید به دوران دفاع مقدس برگردیم و ما در این مدت دشمن را در سایه ایستادگی و مقاومت به خواری و ذلت کشاندیم.

وی همچنین بر ضرورت برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های دفاع مقدس در سطح شهرستان تاکید کرد.

کد خبر 5004291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha